´

2012-05-04
14:59:31

Nyduschad... På ett annorlunda sätt.
Hellu.
Min mamma ringde mig när jag stid i duschen och on svarar inte nu när jag försöker ringa tillbaka.
I alla fall. Jag har bestämt mig för att testa något som kallas "The curly girl method". Detta gör att man får naturligt finare lockar och mindra friss vilket jag har problem med.:)
Detta innebär att man inte får använda schampoo när man duschar. Det kanske låter äckligt men sök på the curly girl method på youtube så får ni förklaringar varför.:)
Jag ska i alla fall testa detta och se om det hjälper.:) Man måste ge det 2-4 veckor innan man ska  förvänta sig resultat.:)



Mitt hår (ignorera mitt ansikte på den sista bilden, tack!).

Jag på kaninhjälpen sista dagen. BUHUUU, saknar min prao!!!!!
Är det bara jag eller ser jag extremt sur ut på den här bilden?

Jesus.:)

Kimpan.:)

Lilla Ängel... Så söt!!!



Julia.:)

Oj, ska du dricka allt det där själv Gabbi?!

Och så jag... Jag passar verkligen inte i läppstift! Det är jättesynd eftersom det är så j*vla snyggt!

Kolla in den här snyggingen!

Haha, en sån där mössa skulle jag inte passa i!

Han äe så J*VLA snygg på den här bilden!!!

Sötis! Bakgrunden på min telefon.:)

Haha, sådär ser jag inte riiiktigt ut när jag kommer ut från duschen!!!XD
Det är Jang Geun Suk förresten. Han som jag skrev hade en av huvudrollerna i "Love Rain".
På tal om Love Rain så ska jag nog kolla på den nu.:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: