´

2012-07-31
12:45:44

Magikergränd
Hellu.
Nu tänkte jag ladda upp lite bilder på när jag var i magikergränd med min familj:)
 
 
Haha, parkeringsbot för att nån parkerat en flygande matta på en kvastparkering!
En Basiliskus Glaux som gillar att stjäla strumpor istället för att förstena folk, som den i Harry Potter... Jaa...
Ett mystiskt museum...
 
... där det fanns mumifierade sjöjungfrur...
... och drakägg!
I det här ståndet kunde man köpa magiska amuletter, spökspikar i järn från Litauen och trollstavar!
Den här köpte Olle.:)
Det fanns farliga varelser också... Uuuuuh...
Och den här killen trollade så j*vla bra! Jag fattar allvarligt talat inte hur han gjorde det! Och så hade han ju rolig hatt också, haha!
Snart ska jag åka till Visby och shoppa lite, haha! Vi hörs när jag kommer hem.:)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: