´

2012-08-05
14:33:22

Internet är fixat
Internet fixat, äntligen, haha! Det tog min mamma och mig flera timmar imorse, plus flera dagar att lista ut vad det var för fel och hur vi skulle fixa det.:)
I alla fall. Jag har inte gjort så mycket under de senaste dagarna i alla fall, så inget är missat.:)
Som sagt kollade jag ju klart på Oh My Lady för nån vecka sen och den var faktiskt jättebra. Inte fantastisk, men jättebra.
Som sagt är Siwon från Super Junior med och den kvinnliga skådespelerskan heter Park Chae Rim. Båda spelade bra och serien är definitivt värd att se.
Hennes frisyr är dock lite... speciell, haha!
Barnen är så söta!! Det är två små flickor, en är hennes dotter och en är hans, och de är verkligen helt underbara!
                                 
Min Ji, hennes dotter.
Och Ye Eun, hans.:)
Så himla söta! Om inte annat så kan man ju kolla bara för att barnen är så fantastiskt underbara, haha, jag börjar låta som en pedofil... Ugh...
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: