´

2012-08-05
18:00:41

Köpa eller inte köpa
Jag har så mycket jag vill köpa, men jag har redan gjort av med så mycket pengar den här sommaren. Jag har nästan inga kvar! Jag har ingen kolla på hur mycket pengar jag har heller, eftersom att jag glömde min plånbok hemma... 
Varje gång jag går in i en affär ser jag kläder, smink o.s.v jag vill köpa, men jag vet ju inte hur mycket pengar jag har hemma och jag vill inte bli skyldig mina föräldrar hur mycket som helst.
Sen vill jag ju vara lite duktig och spara också. Lägga undan lite pengar till när man vill ha något lite dyrare, men det hinner jag ju aldrig för då är pengarna redan slut!
Så här ser jag ut när jag tänker på allt jag vill köpa, haha!
Jag har blivit lat. Jag orkar aldrig ta bilder med kameran längre. Fast min kamera är ju så dålig, den måste också ersättas. Aaargh!
Och så mår jag illa också! Jag och mamma bakade en kladdkaka imorse, men den blev torr. Då var vi tvugna att baka en till nu som vi kollade var 5:e minut, men den blev ändå torr... igen. Jag blir lite galen på mig själv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: