´

2012-08-27
20:55:18

Första "riktiga" skoldagen
Helt Slut! Det var jobbigt! Men nu är det över, lika bra att vänja sig vid att det blir dåhär varjedag framöver...
Jepp, det är jag, haha! Jag har varit hos mormor och morfar i helgen och jag har mått skit hela tiden! Jag började få ont i halsen i fredags efter skolan och sedan blev det bara värre. Fast nu är jag bara förkyld. Desvärre har jag smittat Gabbi och hela hennes familj, haha!
Hahaha! Den här fick mig att skratta så in helvete!  Jag älskar den här serien, kan inte vänta tills säsong två börjar sändas!
Jag älskar Belle! Jag tycker också att det var genialiskt hur de vävde in henne genom att göra Rumpelstilskin till odjuret!
Haha, min favoritbild på honom EVER!!! Han är lite creepy men man måste bara älska honom, haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: