´

2012-05-17
19:50:55

17/5-12
Hellu.
Idag har jag bara varit hemma och städat hela dagen. Kul... eller inte...
Jag har målat naglarna också:



Målade visst lite utanför...
Jag älskar den här färgen på naglar. Särskilt när man är en blekfis... Om man är väldigt brun kan det se lite skumt ut tycker jag, men smaken är som baken!

Här har ni sötnosen Katla. Henne ska My åka och hämta idag. Hon och hennes syster/kompis Gondul ska flytta hem till hennes mammas lägenhet i Hässelby Strand! Det är två "pixiebob" katter, tydligen.:)

Oj, vilken suddig bild...
Här har ni 2 exempel på min nya färg på väggarna, istället för den ni ser bakom. Jag ska även skaffa en färgkarta med en massa olika lila nyanser så jag kan välja och vraka!

Och sen måste jag ju lägga upp en bild på mina enormt charmiga sängkläder, haha! De är bara bäst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: