´

2012-05-16
18:16:16

16/5-12
Hellu.
Idag har jag haft No-prov och herrej*vlar vad svårt det var! Jag hade ju inte pluggat ordentligt så det tog ganska rejält med tid för mig att skriva det, men jag tror det fixar sig.
Jag var på landet i helgen och tog några bilder som ni strax ska få se! Sen har Pepsi fått ungar så vi ska se om jag klarar av att lägga upp ett par bilder på dem också.

Min farbror fyllde år och då kom den här söta, magra lilla saken till hans kalas! Den fick han i födelsedagspresent av mig, det är väl nån katt som ingen bryr sig om så då får han ta den!

Julia har på sig Gabbis påbörjade mössa, haha!

Hahahahaahahahhahaha!!!

Det är så dålig kvalitet på kaninunge-bilderna, men jag hoppas de går att kolla på ändå...







Det blev 5 stycken! Som sagt lite blurriga bilder, ber om ursäkt! Visst är de söta!!
Nu ska jag gå och käka.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: