´

2012-07-12
06:46:34

Tidig morgon
Gäääääääsp!!! Alldeles för tidig morgon för att vara sommarlov!
Nu har jag i alla fall packat klart, tror jag... Vi ska åka härifrån ca 8:30 och då bär det av mot Gotlandsfärjan!
Jag känner mig ganska illamående när jag tänker på grädde nu. Jag var hättemätt igår, men då kom mamma med hallon och grädde och då kunde jag inte stoppa mig själv! Sen mådde jag jätteilla, haha!
Jag somnade inte förrän klockan 2 inatt, ssssssh... säg inget till mamma...
Som vi alla visste så var Ida för lat för att sminka till sig med eyeliner osv... Alla alternatig förgäves, men det visste vi ju redan från början!
Såhär ser jag i alla fall ut när jag åker Gotlansbåt. Med en kofta på axlarna, hörlurar i öronen och en bok i handen. Idag ska jag läsa eld, fortsättningen på cirkeln.:)
Vi ses när jag kommer fram till Gotland... om internet fungerar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: