´

2012-07-09
15:34:15

Sommar...
Hallå in the blåbärsskogen!
Jag har ju inte uppdaterat på ett tag och jag kommer nog inte uppdatera så regelbundet nu heller. Jag ber om ursäkt till den enda person som faktiskt verkar läsa min blogg varje dag.:)
Under sommaren har jag varit på landet och umgåtts med min släkt, samt kollat på en ny koreansk dramaserie som jag tänker tipsa om!
"My Girlfriend Is A Gumiho". Detta är det bästa K-dramat jag hittills sett! Jag kan inte förklara hur bra den, så om någon är intresserad får den helt enkelt lita på mitt ord och kolla på den!
Här är jag idag, om någon intresserar sig för det, haha!
Jag bytte sida på min bena, otroligt hur en så liten förändring gjorde mig så lycklig!
För övrigt ska jag till tandläkaren idag och BORRA!! Uhuhuhuhu!!!
Wish Me Luck...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: