´

2012-01-19
18:39:56

Pluggar...
Hellu.
Just nu sitter jag vid mitt skrivbord, i mitt rum och räknar matte. Jag ligger lite efter så jag räknar ikapp.
För en stund sedan åt jag middag med mormor, morfar och Olle. Det blev tonfiskbiffar, potatis, någon sorts sås och morötter. Jättegott! Jag tog tyvärr ingen bild...
Här kommer några bilder från dagen i alla fall:

Jag imorse, hur stavas det egentligen? Immorse... imorrse... imorse...?

Min frukost. Pannkaka och jordgubbs-yoghurt. Jättegott! Jag är så trött på att bara äta mackor hela tiden. Jag ska be mina föräldrar att börja köpa hem fruktyoghurt och god musli, det skulle göra min morgon så mycket bättre.

Min mattebok... Ugh...


Och jag avslutar med 2 bilder på lilla Pepsi.
Nu ska jag fortsätta med matten...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: