´

2012-01-01
10:38:08

God morgon...
Hellu.
God morgon kanske inte är den rätta rubriken eftersom att jag varit vaken sen klockan 9 men, men...
Idag ska jag vara med My och göra nåt kul. Jag vet ännu inte vad men något ska vi väl kunna hitta på, eller hur?
En annan sak jag bara måste berätta är att jag just (eller... igår) läste ut andra boken i serien Aca"Vampire Academy". En j*vligt bra serie, inte alls som twilight eller alla de andra vampyrserierna som går på tv nu! Det kanske jag redan har sagt? Nåja, jag säger det igen! Den är bra. Jag grät som ett barn (vilket jag faktiskt är) över en händelse i boken som jag inte tänker berätta om, ni får läsa själva!

Här är omslaget (bild från google).
LÄS DENNA SERIE!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: