´

2012-01-08
22:25:27

Fruits Basket...
Hellu.
Jag har varit på landet i helgen och har därför inte kunnat blogga. Nu är jag hemma igen och ska försöka mitt bästa för att blogga som vanligt (alltså lite orehelbundet, hehe...). Eftersom jag varit på landet utan tillgång till internet var jag ju tvungen att hitta på något att fördriva tiden med. Jag kollade på en animéserie som jag
nämnt, säkert många gånger förut, nämligen Fruits Basket (ganska uppenbart med tanke på rubriken...). Den är sååå bra! Jag hade nästan glömt bort hur fullkomligt fantastisk den faktiskt är! Jag gråter som en liten unge för jag tycker så synd om alla karaktärer... Den är gammal men verkligen värd att se! Ett tips till alla animé-älskare som skulle råka se detta!
 
När jag säger gammal så menar jag att den är sedan 2003. Inte sen stenåldern, haha...


Sorry för att bilderna är olika stora men jag orkar inte göra något åt det.
Min favoritkaraktär är Kyo:

För han är bäst... tror jag...
Jaja. Kolla på den och bestäm själva vem ni fastnar för!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: