´

2012-01-29
21:01:34

29/1-12
Hellu.
Jag kom precis hem från mormor. Morfar är i Spanien så vi åkte till henne på middag.
Jag har varit hättesjuk hela helgen och jag hoppas verkligen att det blir bättre till imorgon, annars måste jag vara hemma. Det kommer byggre till oss imorgon och därför vill jag inte vara hemma just då...
Här kommer några bilder som jag tagit nu i veckan:

Haha! Den här bilden har jag som bakgrund på min dator.

Julia larvar sig i trapphuset...

... och sedan dansar hon. Haha! Julia... Din lilla fis.:)

Felicia gömmer sig bakom skåpsdörren.

Ännu en bild på Felicia, och den lilla filuren ni ser i bakgrunden är ingen mindre än Melinda.:)

Julia och Felicia ser ju sådär lagom roade ut... hehe...

Julia larvar sig lite till...

... och sen lite till, hehe.

Haha, kan de aldrig vara seriösa?!

Eeeh... Nej...

Eller... Ja, de är i alla fall lite mer seriösa än på de andra bilderna.
Sedan kände Julia för att slänga liete med håret...



... och det gjorde hon.:)

Kaninöron!
Nu ska jag kolla på tv med min familj.
Hoppas alla får en trvlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: