´

2012-02-20
20:27:27

Tillbaks igen...
Hellu.
Jag har haft en liten bloggpaus (if you noticed...) men nu ska jag faktiska anstränga mig för att få tillbaka flytet i bloggen. Inte för att någon bryr sig kanske men jag gillar att blogga, det är kul för mig.:o)
Det spelar egentligen ingen roll om jag bara har 1 eller 2 läsare, det är kul i alla fall. Jag hoppas att de som kollar min blogg ibland gillar mig i alla fall.:)
Här kommer några bilder av vad som hänt de senaste veckorna:

Gabbi som käkar fruktsallad.

Glada Gabbi.:)

Gabbi lagar mat. Många bilder på Gabbi här, haha!:)

Okej, här kommer Felicia, lite omväxling skadar aldrig.:)

Haha, de här bilderna ser nästan ut att höra ihop.:) Det är Felicias snygga evanecsence-tröja.:)
Nu har jag inte så mycket mer att tillägga, vi ses snart!

      

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: