´

2012-02-21
17:43:23

Memories...
Hellu.
Haha, vilken djup rubrik det blev pådet här inlägget.:)
Anyways... anledningen till den skumma rubriken är att jag kollade igenom några gamla fotoalbum som jag nu tänkte lägga upp lite bilder från. Det är mest bilder från när jag var liten. Eftersom att jag har otvättat hår och ser lite sådär lagom ofräsch ut just nu så lägger jag upp några bilder på lilla Ida istället. Det blir väl bra, va?

Haha, lilla jag, 16 timmar gammal.:)

Den här bilden är så gullig, naaw.:)

Bilden talar för sig själv.

Matvrak.

Busunge.

Den här bilden är så j*vla kul. Pappa är värsta muskelknutten medan jag ser ut som en liten köttbulle...Världen är orättvis!:´(

Kolla min min!!!! Typiskt mig och pappa, jag dööör!!!

Och den här bilden är tagen innan jag var född.
Det var allr för denna gång. Ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: