´

2012-04-09
15:13:26

Påsk!
Hellu.
Nu är det påsklov och jag har spenderat påsken på Gotland med min familj.:)
Eftersom att jag inte bloggat på ett tag kommer lite bilder från vad jag gjort:

Jag och Gabbi hade picknick på mattan.

Gabbi som ska till åkermyntan för att köpa snacks. Vi skulle ha mangamaraton. Ouran Highschool Host Club! Hon älskade den!

Gabbi jämför olika chips. Hahaha, snålis!:)

Kolla vilket bärg av chips!!!

Gabbi med mina 2 chokladkakor i handen. Haha, jag är SÅ fet!!!! Hahahaha... ha... ha...

Snyggingen med sin bettskena.

Hahaha!!!

Men det här är ju bara pinsamt...

Vi bakade också detta asgoda bröd! Tyvärr kunde vi inte käka upp hela eftersom vi hade chips och choklad också, haha!

Vi rensade också min garderob, några dagar senare alltså.:)

Gabbi tog kort på mig när jag spelade piano...

Snyggt...

Om man ignorerar min glansiga hy och min fula frisyr är den här bilden nästan fin. Bra gjort Gabbi.:)

Gabbi.

Jag.

Gabbi och Julia. Vi hade precis färgat deras hår och fått färg i hela badrummet som mamma och mormor sedan fick skrubba bort med klorin, haha! Stackarna! Mamma  vart först skitsur men sen kom mormor och sa " Nej men det är inga problem. Bara skrubba med lite klorin!" Haha, jag älskar min mormor!<3

Jag sitter och dinglar med benen ut genom fönstret på Gotland. Jag älskar det! Särskilt på kvällen när det är mörkt och man kan se alla stjärnor! Man får se till att hålla i sig ordentligt bara, haha! Shhhh... Säg inget till mamma...

Kolla in solnedgången!

Det vart ganska blåsigt när man hade huvudet utanför fönstret!

Jag klippte också lugg! Igår.:) Det vart ganske bra tycker jag. Mamma är och handlar och hon ska köpa hårfärg så vi ska färga min utväxt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: