´

2012-04-24
16:53:41

24/4-12
Hellu.
Idag har jag varit på prao och det hade kommit nya kaninungar! Jag ska försöka få lite finare bilder på dem imorgon, men de här får duga just nu:





Det finns en vit en brun och en grå. Den bruna är min favorit, tyvärr kommer den troligtvis säljas idag... Buhuhu!!! :´O. De är så söta att man avlider!!!
Här kommer lite bilder på några andra kaniner på kaninhjälpen:

Sigge! Min lilla älskling!!! Han har redan en ägare men vem vet vad som händer, jag kanske kidnappar honom... moahahaha!

Isabella. Världens snygging om ni frågar mig! Idag var första gången jag träffade henne och hon är verkligen helt underbar!!!

Och här har vi Leon. Åååh! Jag dööör! Hans päls är verkligen helt fantastisk! Så gullig och snäll kille också!
Och nu till något helt annat:

Blommor jag tog kort på när jag var på promenad för ett par dagar sen.:)
Och när jag nu har skrivit så mycket om kaniner så måste jag ju såklart lägga upp en bild på den finaste i hela världen. Den som jag alltid kommer älska mest:

Pepsi. Det spelar ingen roll hur många söta kaniner eller hur många gulliga kaninungar jag träffar på. Pepsi kommer alltid vara speciell för mig. Okej, det finns många kaniner, men Pepsi kommer alltid vara min lilla ängel.
Jag säger inte att jag aldrig kommer kunna tycka om en annan lika mycket. Jag säger bara att jag aldrig kommer kunna tycka om någon annan som jag tyckte om honom...
Det här låter säkert jättefånigt! Jag vet att om jag själv läst det för ett tag sen skulle jag tänka att personen som skrev det var en överdriven "Dramaqueen". En kanin kan väl inte göra så stor skillnad, så stort intryck. Men jo, det går...
Sen hjälper det väl inte riktigt att jag lyssnar på "Cancer" med My chemical romance, det förstärker bara ensamhetskänslan....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: