´

2012-04-22
21:04:40

22/4-12
Hellu.
Igår fyllde jag ju år ovh jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från släktkalaset samt bilder på vad jag fick i present.:)
Enjoy:

Extremt överexponerad bild av mig.:)

En bok jag fick av min farmor och farfar.

En till bok jag fick av dem.



Min tårta, sååå god!!!



Blommor.:)



Och felr blommor.:)

Linnen.







Och ännu fler linnen.:)







Klänningar.



shorts.

Färgglada byxor.:)

Jeans.

Body lotion, tvål och parfym som jag fick av Gabbi.:)





Alla vet nog vad detta är.



Escada, Rockin Rio.:)

Orangea skor:)



Göra om mitt rum.:)

Och sen pengar från min farbror.:)
Sen var jag hos My och av henne fick jag en upplevelse! Jag ska få gå på teater med henne och hennes familj.:)
Vi ska se "De tre musketörerna", det ska bli sååå kul!!!:)

Kommentar:
#1: Julia

GRATTIS IDAAAAA!!!

2012-04-24 @ 18:31:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: