´

2011-09-07
15:44:22

Update...

Hellu.
Jag blev sjuk och orkade inte uppdatera.
Jag har varit sjuk och/eller borta från skolan i 4 dagar.
Nu ligger jag alltså ganska mycket efter och jag har mycket läxor och så.:)
Sen förra gången jag skrev så har jag alltså varit hos doktorn med min fot, varit med Olle på
en utflykt med hans dagis, varit sjuk och varit på kryssning.:)
Här kommer ett par bilder:

Efterrätten på kryssningen. Chokladmoussen var godast!
Tyvärr låg den i botten, så jag var jättemätt när jag väl kom ner till den.:oS

En sån där gullig liten Pez-automat som jag fick av mormor.:)

MIn lillebrorsa ville inte klappa marsvinet...

... Inte kaninen heller. (Fegis...)

Mitt hår, jag vet inte om man ser just nu men ni kommer nog att få se lite mer av det senare.:)

Haha, snygging... NOT!!! Haha!
Nu ska jag dricka te och kolla tv.
See ya!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: