´

2011-09-24
21:39:41

Update...
Hellu.
Just nu sitter jag med min pappa och kollar på tv.
Idag har jag varit på grönan.:) Det var askul! Men jag åkte nog lite för mycket för jag började må lite illa efter ett tag...:S
Jag och pappa åkte massor med bergochdalbanor och sedan gick vi och försökte vinna kexchoklad, men vi vann inte.:(
Men det spelade ändå ingen roll för när vi sen skulle gå och möta upp mamma och Olle så visade det sig att de också hade spelat på samma chokladhjul som vi och de hade vunnit! Jippie!!!
Här kommer några bilder från dagen och gårdagen:

Sushi!!!

Glad lillebror.:)

Fin dukning.:)

Min sushi-tallrik.:)

Olle som Findus. (mamma och olle slog rekordet i att vara inne längst i Pettson och Findus-huset).

Mitt åkband.

Olle med sin stora vinst!
Nu sk jag kolla på lite videoklipp på youtube.
See ya!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: