´

2011-09-18
20:17:10

Update...
Hellu.
Idag har pappa åkt till Gotland med min farbror för att sätta en häck på vårat landställe.
Då passade jag, mamma och min lillebror på att åka till v.by och köpa lite grejjer.:)
Vi bestämde igår att jag från och med nu ska få högre månadspeng. Då blev jag glad!:D
När vi var i v.by passade jag därför på att köpa ett puder:

Som ni kanske ser så kommer pudret från isadora.

Och bara för att jag hade tråkigt när mamma och pappa kollade på "tack för musiken" igårkväll så passade jag på att starta upp min gamla tamagochi. Fast jag var tydligen dålig på att ta hand om den för den har redan hunnit dö en gång. Jag fattar inte hur jag orkade ta hand om den när jag var liten, det är ju asjobbigt, haha!:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: