´

2011-09-17
12:31:13

Update...
Hellu.
Min mobil är förtfarande borta/stulen från någon av mina klasskompisar(säger man så?)
Jag kommer troligtvis inte att få tillbaka den så jag håller just nu på att spara ihop till en ny, likadan.
Det känns ju lite sådär lagom kul, eller hur?
Man kan verkligen inte lita på någon.
Jag litade iförsej aldrig på dem men att de skulle stjäla från mig det trodde jag i alla fall aldrig!
Så nu får jag ta bilder med min kamera så länge, men jag tar ju inte med mig kameran på samma sätt som mobilen så det kanske blir lite färre bilder tills dess att jag har skaffat en ny.
Här kommer några i alla fall:

Min namsdagstårta, asgod!

Mina skor.

Och sist men inte minst en fullkomligt underbart vacker bild på Juliia och Gabbi.:)
Medans jag var på toaletten så lånade de min kamera och tog denna undersköna bild. Säg "Hej Bloggen!".
Nu ska jag måla naglarna och kolla på tv.
Vad ska alla andra människor göra idag tro...?

Kommentar:
#1: axelina

fina bilder :)<3

2011-09-17 @ 18:30:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: