´

2011-09-23
18:32:59

Sushi times...
Hellu.
Idag är det återigen dags för min familj att käka sushi till middag! Äntligen!
Ni kan inte fatta hur mycket jag har längtat efter att den här dagen skulle komma.:)
Imorgon eller på söndag så ska jag och min familj åka till gröna lund och ha kul. Den andra dagen kanske jag ska ta och ringa en kompis för en gångs skull. My kanske? Vi har inte setts på aslänge! Eller Diana, vi får se.:)
Här kommer lite bilder:

Julia, Gabbi. Men vänta! Vem är det där?! Det är ju Oscar den lilla skiten, haha! Linslus.:)

1...2...3...SMILE!

Färger från bilden. (I svartvitt dårå, passande)

Och så en lite bild på söta Diana som en fin avslutning.:)
Nu ska jag gå och se om vi ska käka snart.
See ya!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: