´

2011-10-19
20:21:27

Piano med Gabbi...
Hellu!
Jag har precis käkat middag efter en kul dag med Gabbi.:)
Här kommer några bilder från dagen samt helgen:




Min och mammas lunch från i måndags.:)

Gabbi.<3

Alla vet nog vad det här är, haha!:)

Snygga skor jag provade, assköna! Fast jag provade dem i och för sej bara i typ 3 minuter, haha!:)

Moi!

Närbild på mitt linne, otydligt, jag vet!

Jag och snyggingen!:D

Plättar! Ingen smickrande bild direkt, men det var jättegott i alla fall.:)

Och så lägger jag in en liten bild på tomater som en liten fin avslutning.
Inte för att det har något med saken att göra men i alla fall.:)
See ya!!!

Kommentar:
#1: MY!

Fattar ni hur mycket jag saknar er!! vi måste göra nåt snart :D <3

2011-10-23 @ 17:23:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: