´

2011-10-04
16:32:21

Kissekatt...
Hellu.
Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp en video på en liten katt (asgullig) som jag filmade på lunchen idag. Men datorn vill tydligen inte lägga upp filmen så vi får vänta och se om jag kan fixa problemet. Medans jag väntde på att det skulle komma något bra program på tv så gjorde jag rent mina sminkborstar:

Före...

Och efter, haha! Typ ingen skillnad, men man såg verkligen skillnaden när man väl tvättade dem. Blev typ svart. Ush!

Sedan sminkade jag mig litegrann, ena ögat bara. Tänkte att jag skulle öva lite inför imorgon. Har ju köpt en ny eyeliner, en sån där gel-liner eller vad det nu heter. Har aldrig provat förut så jag kollade in ett par videos på youtube och sen provade jag. Det visade sig vara helt i onödan, det var ju till och med lättare än att måla med flytande eyeliner, haha!:) Nu får vi se om det går bra för mig att sminka mig imorgon då.
See ya!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: