´

2011-10-30
19:10:22

Jag är tillbaka... eller...?
Hellu.
Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men det gör väl inte så mycket aftersom att det praktiskt taget bara är mina kompisar som läser min blogg och de kan ju ringa eller sms:a mig om de vill något.;)
Men nu ska jag faktiskt försöka blogga som vanligt igen.
Här kommer några bilder på vad som hänt sen sist:

Gabbi med sin bettskena.:)

Min halloween-sminkning.

mitt andra alternativ till halloween-sminkning.
Jag, Diana, Julia och Gabri gick ut och gick bus eller godis i fredags, men sen kom vi på att det var fel dag så vi vågade inte plinga på. MEN... Vi (jag) tog en massa fina bilder.
Här kommer de:







Och nu kommer en bild på dagens sminkning:

Lite mer diskret än den på bilden innan.:)
Och EN ANNAN SAK!!!! Idag var jag på bio med HEL min familj! Vi kollade på Nalle Puh, haha! Min lillebror är 4 år vill jag bara tillägga!!! Den var asbra! (jag har världens barnsligaste humor, haha!) Pappa somnade.:)
Nu ska jag kolla på tv.
See ya!!!

Kommentarer:
#1: MY!

2011-10-31 @ 08:10:44
#2: MY!

Fy fan vilka coola bilder :D

2011-10-31 @ 08:11:30
#3: Ida

Haha, tack sötis!<3:)

2011-10-31 @ 14:47:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: