´

2011-11-30
20:16:02

Sista November!!!
Hellu.
Idag är det sista November!!! De4t betyder att imorgon börjar julkalendern, haha!!! Barnslig, jag vet.:) Hela min familj brukar kolla på julkalendern tillsamans på kvällarna och jag tycker det är så himla mysigt! Idag har vi haft NO-prov och det var assvårt! Imorgon ska jag ha matteprov också.:´( BUHU!!!
Imorgon efter skolan ska jag och mormor åka och kolla på julklappar till mig, det ska bli kul i alla fall!:)
Bilder:

Mellis! En macka med parmesan och en med oboy. (när jag säger macka med oboy så menar jag macka med oboy,haha!)

Gabbi... Eller ska jag säga... Wehookejsare1...

Pappa (lite osmickrande vinkel. Han är snyggare i verkligheten...) och Olle. Den lilla skitungen ska alltid göra miner på alla kort jag tar!!!

Och här har vi mig just nu. Har precis duschat och blåst håret. Bjuder på en bild på mitt pudelruffs...
(min arm ser ENORM ut!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: