´

2011-11-12
17:35:22

Kläder, kläder och åter kläder...
Hellu!
Har just kollat igenom mina kläder och kommit på lite grejjer jag saknar. Behöver göra en uppdatering av min garderob helt enkelt, haha! Men, men. Idag har jag i alla fall köpt en T-shirt. Den är lila. Jag vet inte varför men på sista tiden har jag varit helt inne på lila och blått när det gäller i princip allt! Förut var jag ju helt förälskad i färgkombinationen rött/svart, men nu är det blått eller lila.:)
Jag satte även ihop några fina "outfits" om man nu kan kalla dem så... som jag ska använda i veckan, så se fram emot det, haha!
Bilder:

En av klädvalen. Inte lika snyggt på bild som i verkligheten, hur kan det komma sig...?

Och mitt fejs!!! Har nån tänkt på att jag ser likadan ut på i princip alla bilder jag lägger upp? Det har jag... Jag blir ju aldrig acceptabel ur nån annan vinkel än just denna så vad har jag för val? Jag kan ju inte se ut som en
fet häxa på bilderna jag lägger upp, så...
Nu ska jag nog gå och öva på min pianoläxa tror jag...

Kommentarer:
#1: My!

2011-11-12 @ 20:49:36
#2: My!

Fet häxa, skulle inte tro det! du som är SÅÅ finig! :D

2011-11-12 @ 20:50:38
#3: Ida

Naaw, tack sötis, haha!

2011-11-13 @ 11:55:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: