´

2011-11-28
22:33:45

Halli, Hallå...

... Idag har jag och Gabri pluggat tillsammans efter skolan. Eller... ja... Man kan väl inte kalla det plugga direkt. Men som... fjanta runt och leka lite med kameraan, haha! Fast vi pluggade ju lite. Imorgon ska vi plugga också, men då måste vi nog vara lite mer fokuserade tror jag. Här kommer några bilder från dagen:

Gabbi vart tydligen extremt nöjd med sin manikyr för hon tog typ 15 bilder på den, haha!

Vi pluggade NO.

Jag älskar att ta bilder när man ligger ner! De blir mindre tråkuga än de när man sitter/står.

Fast... tja... vissa blir ju... hrmm... mindre bra... ( evil staaare, muahahahaaa!!!)

Den här bilden är inte från idag, man jag laddar upp den ändå.:)

Den här bilden är int heller från idag men den där bananen... åååh!!! Jag drömmer fortfarande om den på nätterna... mmmmmmmm....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: