´

2011-05-02
17:16:56

Update...

 Hellu.
Eftersom att jag fyllde år för bara ett tag sen
(och efterson i princip allt jag önskade mig var pengar)
så tänkte jag beställa hem lite grejjer från nätet.
Är det nån som har lite tips på vilka sidor man kan kolla på
om man vill ha kläder som inte finns i själva butikerna?
I så fall skulle jag vara evigt tacksam!:D
Här kommer ett par bilder:

En vit pion, jag älskar verkligen vita blommor!

Och ett paket jordgubbar som min mamma hade köpt.
Tänk sen när man kan köpa svenska jordgubbar.
LÄNGTAR!!!
Inget mer å säga just nu.
See ya!!!


Kommentarer:
#1: Yar

Gud vilken fin blomma ! :) Jätte fin tagen bild också.. :)

2011-05-02 @ 20:23:28
#2: Ida

tack så hemskt mycket!:D

2011-05-02 @ 21:11:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: