´

2011-03-03
20:51:28

Update...

Hellu.
Jag kom hem från min mormor och morfars land igår.
Här kommer en bild på min ascoola morfar.

En bild från när vi var ute på promenad (en av de få gånger jag faktiskt följde med).
Och idag har jag varit på Tekniska muséet och sedan gick vi till Etnografiska muséet.
På tekniska så kollade vi mest på nån miljöutställning och på Etnografiska så kollade vi på en utställning om
vodou. (stavas det så?) Men dår inne fick man inte ta kort så det blev inga bilder därifrån.
Men här är en bild på nån sorts rymdkapsel i alla fall!

Så så här har min dag sett ut:
6:18- Vakna
6:55- Gå upp
7:00-7:38- Platta håret
7:40-7:55- SMINK!!!
8:00-8:30- Kolla tv
8:30- Farfar kom och hämtade mig
ca. 8:45- kom fram till bromma
Sedan kollade vi tv tills det var dags att åka till muséet.
Sedan gick det så här:
Tekniska: Nasa utställning, miljöutställning och kvinnors uppfinningar.
FIKA!!!
Etnografiska: vodou utställning och presentbutik.
Sedan måste jag säga en ganska rolig sak som hände. När vi skulle gå till bilen för att åka och käka middag så såg jag faktiska en av mina lärare sedan 5:an! Det var ganska kul tycker jag. Fast jag tror inte att han kände igen mig för... ja, jag har ju ändrats en liiiten aning sen jag gick i 5:an. Men jag tror att han kände igen mig litegrann i alla fall! (tror jag)
Aja, alldeles för långt blogginlägg som vanligt.
See ya!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: