´

2011-03-08
21:24:05

Update...

Hellu.
Så, nu var det slut på ännu ett lov då. Medan alla andra har tillbringat sin semester i fjällen eller Thailand har jag varit med mina morföräldrar på deras land och sedan varit på muséum med mina farföräldrar.
Av någon anledning så känns det som att jag har missat hela lovet. Jag har helt enkelt inte riktigt fattat att jag ens hade lov. Men nu är det över. men eftersom att jag var för dum för att förstå min frihet, så lider jag inte speciellt mycket av att skolan börjar igen. Sedan kan jag väl inte påstå att bli spottad på i trapphuset skulle vara en särskilt bra skolstart, men, men...
Här kommer en bild på mig:

har väl inte direkt nåt mer å säga sååå......
See ya!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: