´

2011-03-18
16:08:17

Update...

Hellu!
Idag hade jag halv hemarbetsdag vilket gjorde att jag inte började förrän 11:50.
Snacka om sovmorgon, haha!!!:)
Just nu gör jag ingenting speciellt. Jag ska duscha om en liten stund men det är kanske inte så värst intressant å veta. Sen ska jag nooog...... Jus det! Sen har jag lovat å kolla på film med min lillebrorsa.
Vi ska kolla på Spirited away.
En del kanske tycker att jag är lite för gammal för den filmen, men jag tycker aldrig att man kan bli för gammal för såna filmer.:D
Här kommer en bild på mina asgoda (hm, hm... brända...) mackor som jag käkade nyss:

Och här är vad jag har på mig när jag bara går hemma utan nåt å göra:

En av min pappas t-shirts och ett par svarta strumpbyxor.:)
Haha, HERREGUUUD vad jag är tråkig!!!
SEE YA!!!


Kommentar:
#1: Miriam

fin blogg!

2011-03-19 @ 08:07:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: