´

2011-06-10
12:23:33

Update...

Hellu.
Nu e jag hemma från skolavslutningen!
Det var inget speciellt med den.´Först gick vi till klassrummet å fick glass.
De som inte hade någon ogiltig frånvaro fick godis, en av dem var jag!
Haha! (bara liiite skrytsam ida...)
Sen gick vi ut på skolgården å då var de några som spelade musik å sen
höll rktorn tal.
Jag trodde att de skulle bli kul å ha sommarlov men de e faktiskt lite sorgligt.
Min mentor Sofia ska ju inte va min mentor i 8:an.:( Depp....
Här kommer ett par bilder:

Misosoppa som jag käkade me mormor igår.:)

SUSHI!!!

Min glass som jag fick på avslutningen.

Dianas glass.

Mitt godis jag fick.:)

Gabri.:)

Julia.:)
Ikväll ska jag me gabri å hennes familj å käka grillat.
Sen kanske hon å jag ska bada, vi får se.:)
See ya!!!


Kommentarer:

fina bilder :)

2011-06-10 @ 14:10:44
#2: ida

tack!

2011-06-11 @ 20:08:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: