´

2011-06-25
16:17:39

Update...

Okej.
Jag packade datorn, ställde den i hallen
tillsammans med de andra väskorna och
förväntade mig att mina föräldrar skulle packa
in den i bilen medans jag gick ut till min lillebror.
Tror ni de packade in min datori bilen?
Nej!
Som ni nog förstår så var det därför jag inte bloggade mer igår.
Här kommer några bilder från igårkväll:

Jag precis innan vi åkte till landet.

Jag fick bodylotion av min mormors kompis.

Välkomstdrink.:)

Vi tävlade om vem som kunde spotta gelégrodor längst.

Jag när vi satt och käkade.

Sen vann jag ännu mer bodylotion.

...och en bok...

...och ett läppglans.:)

Efterrätten. Mmmmmm.....

Min morfar och hans kompis "Bommen" feströkte. Fy skämms!!!

Hamburgare som jag käkade till lunch idag.:)
Nu ska jag gå och fika.
See ya!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: