´

2011-06-22
15:09:01

Update...

Hellu.
Har inte gjort något idag.
Min farmor och farfar kom he med en glass till mig innan de
åkte till dagis för att hämta min lillebror.
Till lunch har jag käkat pannkakor!
Jag vet vad ni tänker. Pannkakor igen! Men till mitt försvar så kan jag
bara säga att det vart amerikanska pannkakor idag.
Här kommer ett par bilder:

Jag håller på att göra pannkakssmet.

Resultatet. Jag vet, de blev lite platta och jag vet inte varför... Äh, vem försöker
jag lura? Jag glömde bakpulvret okej! Det viktiaste av allt typ... Åh, jag e så dum!!!

Glassen jag fick. Twister, I <3 Twister.:)

Sist men inte minst... Eller, jo. Sist och minst, En klubba.
Nu ska jag göra något kul... Spela piano kanske?
See ya!!!


Kommentarer:
#1: DIANA...

hej Ida.det var ca 2 veckor sedan lovet började å vi har inte träffats sedan dess.jag saknar dej:)

jag åker till mitt landställe imorn men kommer vara tillbaka tills på måndag jag hoppas att vi kanske kan höras och ses under dom närmsta veckorna kram Diana..

och föresten så älskar jag din blogg läser den typ varje dag=D

(så jag kan hålla koll på dej;P)nejnej men jag kommer inte kunna läsa den när jag är borta(inget internet)..så jag får fortsätta med att

stalka dej om några dagar=)hoppas allt är bra kramkram.

2011-06-22 @ 22:39:57
#2: Ida

Naaw. Saknar dig me. Klart vi ska ses.<3

Kul att du läser bloggen, du e typ den enda som gör de.:)

Allt e bra me mig, hoppas allt e bra me dig med.

I<3U

2011-06-23 @ 12:17:14
#3: DIANA...(igen)

va bra att allt är bra med dej det gör mej glaad =)

är du på landet? jag kom aldeles nyyss hem fån mitt land.

när kommer du tillbaka?

2011-06-26 @ 00:49:20

F*N!!! Jag åker till landet imorgon... Men när jag kommer hem så kan vi säkert göra nåt.:)

2011-06-26 @ 17:13:15
#5: DIANA...(igen)

haha....så det kan gå men du får ringa när du kommer tillbaka?

2011-06-27 @ 23:49:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: