´

2011-06-18
21:19:48

Update...

Hellu.
Just nu sitter jag med min familj (eller, med min mamma och vilda lillebror eftersom
min pappa har blivit alldeles för uttråkad av kärleksfilmen mion mamma har satt på...)
i soffan och har det mysigt. *host*
Jag har inte berättat att jag håller på att föda upp fjärilar! (wihoo)
De är puppor just nu och jag tänkte att någon kanske ville se lite bilder sååå... här kommer dom:

Här är 4 av dem...

Och här är de andra 2.:)
Här kommer också ett par bilder från middagen:

Min tallrik.

Allt grillat kött...Mmmmmm.......

Sallad.:)
Och en annan sak jag skulle berätta är... Jag ska få en ny mobil! En touch!
Dock blir det inte en iPhone, men det blir nog en minst lika bra!
Jag har ändå bara haft min nuvarande mobil i 1,5 år och jag ska redan få en ny! WOW!
Nu ska jag återgå till att vara med familjen... Äh, vem försöker jag lura! Jag ska kolla in på youtube istället!
See ya!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: