´

2011-07-07
13:17:06

Update...

Hellu.
Just nu sitter jag och kollar på Mary Poppins med min lillebror.
Här kommer ett par bilder från min vistelse här:

En tröja jag köpte.:)

En jättehög gran som växer här på tomten.:D

Utsikten från huset.
Vi har en brygga nere i vattnet också. Där brukar vi bada.:)
Det är mitt favoritställe. Sitta på en sten vid vattnet. Jättemysigt.:)

Bastu har de också här. Med utedusch. Brrr...

Smultron finns det gott om.:)
Det kommer kanske upp lite fler bilder på smultron senare.:)

Blåbär finns också.:o)

Lilla huset som morfar sover i när jag kommer på besök och stjäl hans sängplats. Haha!¨:D

Bild på marken bara.

Och så jag med mitt fågelbo på huvudet.:)
Nu ska jag återgå till filmen.
See ya!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: