´

2011-02-16
09:54:19

Update...

Hellu.
Jag är fortfarande sjuk, har ont i huvudet och feber. Men som sagt är det ju inte alltid en dålig sak att vara sjuk. Om man inte är kräksjuk förstås, då är det bara dåligt att vara sjuk. Men man kan ju sova hur länge man vill, och mitt på dagen också. Och så kan man ju göra typ lugna saker som kolla på nån film eller spela spel på datan. Det kan man ju inte göra när man är i skolan. Idag har jag t.ex bara duschat och kollat på tv. Bara tagit det lugnt helt enkelt. Men jag är ju trots allt sjuk, så några alvedon måste jag ju också ta för att må bättre. Och nu har jag skrivit alldeles för mycket som vanligt.:)

En bild på örhängen från gina som jag fick av min mamma igår för att hon tyckte så synd om mig som var sjuk.

Och så en bild på söta lilla mig!Haha, skojja!:D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: