´

2011-02-15
19:41:37

Update...

Hejsan.
Jag har varit hemma från skolan idag för jag känner mig inte speciellt bra. Men det var ganska bra för när man är sjuk så hinner man ibland göra saker som man inte skulle ha hunnit annars. Som idag så har jag passat på att ändra min profilbild på facebook. Det hade nog inte blivit av annars. Men jag hade ju inte sminkat mig eftersom att jag var sjuk så den fick bli svartvit och jag hade luggen framför ansiktet.:) Det är nog det enda sättet för mig att bli bra på bild, haha!
Här kommer min facebookbild!

och här kommer en bild på mina nyopererade tänder.

Det är mina framtänder ni ser mest i bilden där, om ni undrar.:)

See ya!


Kommentarer:

vrf har du opererat dom ?

2011-02-15 @ 20:26:24

Söt blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3

2011-02-15 @ 20:46:43
#3: essi

hahah nice kommentar på kissies blogg ! :D

2011-02-15 @ 20:49:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: