´

2011-02-28
16:54:02

Update...

Hellu!
Jag har tagit en liten minibloggpaus eftersom att jag kände att jag inte hade något vettigt att skriva om.
Det har jag iof inte nu heller men i alla fall.
Jag är just nu hos min mormor och morfar ute på landet någonstans och begåvad som jag är så glömde jag mobilladdaren hemma och jag tog inte med mig kameran så jag kan inte lägga upp några bilder men när jag kommer hem så ska jag lägga upp lite bilder, det lovar jag. (hoppas jag kan hålla mitt löfte nu...)
Idag har jag varit på klädetta, det är en klädaffär som ligger där min mormor och morfar bor, och köpt två par byxor ( som jag inte fick betala själv! Min mormor insisterade nämligen på att betala ett par och då ville min mamma inte vara sämre så hon var ju så klart tvungen att betala det andra paret, men jag klagar inte!!! Hehehe...) Jag lägger upp bilder på dem när jag kommer hem.:)
See ya!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: