´

2011-02-20
18:09:05

Söööndaaag...:(

Hellu.
Ush, jag hatar verkligen söndagar.:(
Immorn är det måndag vilket betyder... Just det, skola!
Ush och tvi och fy och blä!!!
Nej men det är väl inte direkt så hemskt, men det är inte precis roligt heller.
Sitter just nu i mitt nystädade rum (det kan jag tacka mamma för. Hon gjorde mig arg och jag städar alltid när jag är arg!)
Det har varit en ganska tråkig helg, måste jag säga. Visst, jag har fått saker gjort. Igår handlade vi och idag har vi haft städdag. Men det är ju saker vi gör varje helg! Ibland kanske man skulle vilja göra något lite roligt också! Men så är det i min familj. Man städar, handlar och lagar mat. Och inte får man titta på tv heller. Och om man nu tvunget måste kolla tv så ska det va nyheterna eller något familjeprogram. Aja, nu ska jag inte klaga mer.
Här kommer en bild på min söööta lillebror:

Visst är han bara för gullig!
Och här kommer en bild på min asgulliga lilla kanin, Pepsi:

Kawaii!!!
Man brukar ju lägga upp typ... dagens outfit och sånt där men, ärligt talat, jag tror inte att någon vill se vad jag har på mig idag. Kan någon ringa modepolisen!!!:)
See ya!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: