´

2011-12-14
21:04:26

V.by var det hääär!!!
Hellu. har min farmor och farfar precis gått hem med 2 ica-kassar fulla med mina gamla gosedjur. 18 stycken tror jag bestämt de fick med sig hem.:) De ska skänka dem till en organisation som ger dem till fattiga barn i andra länder. Jag är bara sååå snäll, haha!
Här kommer några bilder från kalaset igår och från dagen:

Tårtan med "nattscen-effekt"...

Tårtan utan effekten. (Det ska stå Olle 5 år på den, men den var så hög att den slog i locket på ansidan av kartongen...)

Min tårtbit...

Lussebullar och pepparkakor.:D

Olle är extreeemt koncentrerad på någonting som inte är min kamera....

Jag tog massa spontanbilder på min släkt. Det är mycket roligare när de inte vet att man fotar...

Spontanbild på min pappa...

Farfar försöker förklara vägen till något ställe för min farbror. (Hans hår är banangult, jag vet... Om du ser detta Anders så gör det inget att du har banangult hår... Det är ju trots allt insidan som räknas...)

Morfar var en riktig snygging, haha... ha... haa......

Och här är en bild på Gabbi från när vi var i Vällingby (därav rubriken...).

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: