´

2011-12-30
17:49:53

Stan...
Hellu.
Jag kom precis hem från stan efter en dag med familjen. Pappa jobbade bara till lunch idag så vi bestämde oss för att mötas och äta lunch tillsammans. Vi åt china-bufée på Östermalm. Visst låter jag som ett riktigt lyxbarn, haha! Nej men det var gott och ack, så mätt man blev!
Här kommer några bilder från dagen:

Detta had jag på mig idag.

Suris, haha!

Finat underlägg jag fick på resturangen.

Här är pappas. Vi fick dem så klart inte, men de låg på våra platser.

Mammas överdrivna léende och Olles funny-face, haha! 

Friterade räkor. Det låg ett kycklingspett med jordnötssås där den där lilla "fläcken" är.

Visst är vi snygga, haha! Bortsett från att pappas huvud vart avkapat så tycker jag att bilden blev bra. Vad kan jag säga? Min mamma är inte lika bra på att fotografera som jag är, haha!

Glass till efterrätt.

Mamma och Pappa.

Massor med frukt!

Och massor med ost!

Mamma.


Bilder på ett hus.


Julskyltningen på NK.
Det var allt för denna gång.
På återséende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: