´

2011-12-11
14:36:51

Mysigt...
Hellu.
Jag har pluggat till spanska-provet hela morgonen. Och grejjen är att jag inte ens vet vad jag ska plugga på!
Jag och Gabbi träffades i torsdags och skulle plugga, man det slutade med att jag sminkade henne och
plattade hennes hår istället, haha! Så nu har jag precis lärt mig alla verb i boken, mer vet jag inte vad jag ska göra..? Jag kanske ska plugga in glosorna för kapitel 3 också men vad vet jag...?
Bilder:

Var tvungen att sitta med dubbla raggsockor på Gotland. Så kallt var det! Brrrrrrr...

Jag pluggade till engelska och matteprovet.

Farfar fyllde 70!!! Jag kan knappt fatta det! Det känndes inte som så länge sedan han jobbade...

Farfar öppnar kort...

... efter kort.:)

Innan vi gick till resturangen drack vi champagne. (eller... vi och vi... jag fick fanta...)

Fanta exotic!!!

Och jordnötsringar.:)

Min farbror, farmor och farfar.:)

Mammsen.:)

Olle ville inte kolla in i kameran, haha!

mamma och pappa. Mamma ser ut som ett lik jämfört med pappa.:) Blekfis!!

Pepparkakor på Krakas.:) (resturangen vi åt på är en 4-stjärnig resturang, tror jag, som heter "Krakas krog")

Jag och Olle, haha! Jag ser ut som ett litet spöke!!

Fisktallrik.:) Det var julbord och jag började med sill och sånt.

Jag och farfar. Nu är det jag som ser ut som ett lik, haha!

Hahaha!!! Alla på den här bilden ser typ helt galna ut, hahahahahahahahaha!!!

Efterrätt!!!

När jag kom hem väntade ett paket på mig i brevlådan. Ouran Highschool Host Club!!! Jag har kollat klart på den nu och jag ska försöka få alla mina kompisar att kolla på den också, haha!! Jag måste ha någon att dela min kärlek för anime med!!!

Min mysoutfit idag.:)
Och nu ska jag gå och göra lite saker.
See ya!!!

Kommentar:
#1: axelina

haha den tårtan såg skit god ut ju! :)

2011-12-12 @ 20:08:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: