´

2011-12-27
14:42:52

Julklappar...
Hellu.
Som jag sa igår så tänkte jag ladda upp lite bilder på vad jag fick i julklapp.:) Tänkte att någon kanske tycker att det är intressant.:)
Här kommer bilderna:

Filmer!!! Draktränaren (Barnslig, men ack så bra!!!), Harry Potter och Dödsrelikerna, del 2 och Ecipse.

2 spel. Zelda och the sims 3 husdjur.

Mysdress.:)

Svarta jeansshorts.

Jeans.

Vinröda byxor.

Röd, stickad tröja. (ser inte klok ut på bilden, men den är snygg på...)

Tiger T-shirt.

Linne i samma färg som byxorna... De vinröda.:)

T-shirt.

Annan T-shirt.

Annan T-shirt.

Annan T-shirt.

Böcker. Jag vet, vem gillar vampyrer längre. Efter twilight. Men den här serien är faktiskt myyycket bättre än Twilight (my opinion)...

presentkort på HM.:)

Allt detta fick jag av Olles resurs, Malin. Hon är helt otrolig, så j*vla shysst.:) Vet inte vad jag ska säga. Varför köper hon julklappar till mig? Visst, hon jobbar med Olle, men det har ju inget med mig att göra. Hon är så snäll.:)

Långärmad, grön tröja.

Annan röd, stickad tröja.

Svart, långämad tröja. Kan man aldrig få för många av.:)

Randig, långärmad tröja.
Sedan fick jag en pyjamas, ett armbamd och lite un derkläder som jag glömde att fota.
Snart ska jag, mamma och Olle till Kista.
See ya!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: