´

2011-12-25
11:33:06

Dagen efter julafton...
Nu är julen slut... Jag känner mig alltid sådär lite deppig dagen efter julafton.:( Allt kul är ju slut... Eller, nej inte riktigt. Man har ju alla nya saker och så, men alla har gått hem och klapparna är öppnade.
Men nu ska jag sluta vara deppig här! Jag har fått en massa fina julklappar! Jag vet inte hur många men det tog lååång tid att öppna alla... Minst 20 st...
Här kommer några fler bilder från igår:

Många paket...

Farfar... Eh, jag menar TOMTEN!!!

Olle fick kolla i säcken. Det var spännande.

Olle blev helt täckt i paket!:)

Och det blev jag också!!!(Ser sur ut, jag vet, men jag gillar inte när någon annan tar kort på mig...)

Mormor.:)

Farmor.:)

Farbror Anders.:)

Farfar.:)

Mamma och morfar, ni kan nog lista ut vem som är vem...

Pappa, jag tror jag har ärvt hans allvarliga ansikte, vi KAN inte le på kort!!!

Och Olle. Han var superkoncentrerad på sin nya dator (min gamla).
Vi ska snart till landet så jag kommer nog inte att uppdatera mer idag eller imorgon, men efter imorgon är allt som vanligt igen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: