´

2011-08-24
18:38:58

Update...

Hellu.
Idag har jag varit me Diana. Vi tog inte så mycket intressanta
bilder idag som vi brukar (he, he...) Så jag har liksom inte så mycket att visa.:)
Men ett par bilder ska jag väll kunna fixa fram:

Jag imorse. När mitt smink var fint ch mitt hår puffigt... Det var tider det.:)

Jag och Diana stavade ord med bokstavskex... Tbe, inte världens kuligaste, men, men...

Vi försökte stava till Edward, men det fanns ju inga w så vi fick ta två v:n istället.:)
Först kom Diana på den smarta idén att ta enn M och vända uppåner på det, men vi hittade inga M heller.:(

i kollade på filmen Coraline, som jag säkert skrivit om förut. Den är asbra.:)

Och en bild på mig i negativ. Tänk om jag faktiskt kunde se ut så här på riktigt. Va glad jag skulle bli då!
Blå hud och kritvitt hår.:) Cooolish...
Nu ska jag kolla tv, eller kanske käka godis... Hmmm, svår fråga... Kanske...
...Båda samtidigt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: