´

2011-04-09
17:52:37

Update...

Hellu.
Blev inget inlägg igår. jag var sjuk och orkade helt enkelt inte.
Men nu känner jag mig bättre och funderar på å gå ut å kratta litegrann. Vi har ju en stor j*vla ek som står i mitten av trädgården och det blir ju löv överallt! Men jag älskar den i alla fall. Det är ju där min älskade gunga hänger!:) det är i alla fall jättefint väder ute, jag har ju varit inne nu i två dagar så jag känner att jag skulle behöva lite frisk luft.
här kommer i alla fall ett par bilder:

kan hända att jag överdoserade liiite med smöret där, haha!!!

Sen en extremt dålig och suddig bild på kladdkakssmeten som jag gjorde med pappa.

Sen har vi en bild på pizzan som min pappa så snällt köpte till honom, mig och min lillebrorsa igår.
Det var allt för den här gången det.
See ya!!!


Kommentarer:
#1: Emms

Var med och tävla hos mig vet jag :)

Fin blogg har du med :D

2011-04-09 @ 18:24:12

Sv: Görs nu då? =)<3

2011-04-10 @ 15:54:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: