´

2011-04-07
20:20:03

Update...

Hellu.
Just nu sitter jag i vår stora gråa soffa i vardagsrummet och undrar vad f*n jag ska skriva om.
Känns inte som att jag har nåt å berätta.
Jag va i skolan till klockan 11:05 idag, sen gick jag hem för jag känner mig förkyld.
Jag ska va hemma imorgon också, men min lilla mamma som alltid (alltid!) överdriver allting insisterar på å va hemma hos mig varje gång jag e sjuk. Men ärligt talat så trivs jag nog bättre om jag får va sjuk ifred.
Här kommer en bild från min kaffekopp imorse:

Det är inte "riktigt" kaffe (eller, det är ju kaffe) det e ett specialrecept som min kompis så finuligt
kommit på för dem som håller på å lära sig gilla kaffe!!!
har inte direkt nåt mer å skriva om¨.
See ya!!!


Kommentar:

Sv: Tack^^<3

2011-04-08 @ 10:59:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: